Obveščamo vas, da imate na Kamionskem terminalu v Kopru možnost prijave v predplačniški sistem.
S plačilom varščine boste imeli na terminalu dobroimetje, vaši vozniki pa bodo lahko vstopali v pristanišče direktno ali iz kamionskega terminala izstopali s koriščenjem tega dobroimetja – gotovina ali bančna kartica ne bo več potrebna.
Postopek prijave v predplačniški sistem je sledeč:
- Na elektronski naslov tina.durdevic@luka-kp.si nam pošljite izpolnjen obrazec za prejemanje računov v elektronski obliki – eRačun, ki ga najdete tukaj in registrske številke kamionov, ki bodo upravičene do koriščenja vplačane varščine=vašega dobroimetja. Vsako spremembo registrskih številk kamionov nam morate pravočasno pisno sporočiti, saj bodo ti podatki vneseni v predplačniški sistem na kamionskem terminalu. Če imate za vaše voznike urejene letne dovolilnice, bo pri koriščenju dobroimetja imel prednost odčitek dovolilnice in ne registracija kamiona.
- Na gornji elektronski naslov navedite tudi znesek varščine (dobroimetja), ki jo želite vplačati. Na podlagi tega podatka bo izstavljen račun, ki vam ga bomo posredovali v plačilo.
- Po prejemu plačila na TRR, se znesek vplačane varščine (dobroimetje)vnese v predplačniški sistem najkasneje do 9. ure naslednjega delovnega dne, nakar lahko pričnete z uporabo predplačniškega sistema. V kolikor pri plačilu ne bo upoštevan ustrezen sklic, se bo plačilo evidentiralo šele ob 12.uri.
- Pri izstopu prijavljenega vozila iz kamionskega terminala sistem »koristi« dobroimetje za vrednost porabljenih storitev. Voznik v tem primeru prejme »Potrdilo«. Prav tako sistem koristi dobroimetje v primeru direktnega vstopa v pristanišče.
- Dvakrat mesečno (za obdobje od 1.do 15. ter od 16. do konca meseca) boste na vaš e-mail prejeli excelovo tabelo o polmesečni porabi s seznamom vstopov ter račun, ki ga je potrebno poravnati v roku 8 dni. Znesek vsakega plačila računa se prenese na stanje vašega dobroimetja.
- Računalniški sistem vas bo preko e-maila 3-krat tedensko obveščal o trenutnem stanju na vašem računu. Poleg tega pa vas bo sistem dodatno obvestil, ko bomo prejeli in poknjižili vaše plačilo ter, ko boste dosegli minimalno določeni limit dobroimetja (npr. 100 €). V slednjem primeru morate preveriti ali ste plačali vse račune ali pa je potrebno zvišati znesek varščine (dobroimetja).
- POMEMBNO! V kolikor se zgodi, da na vašem računu ne bo dovolj dobroimetja, bo moral voznik storitve poravnati v GOTOVINI ali s plačilno kartico.
- V primeru dodatnih pojasnil lahko pokličete na +386 5 66 56 763.